Lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti Tiesu administrācija organizēja ikgadējo tiesu darbinieku aptauju par administrācijas sniegtajiem pakalpojumiem 2021. gadā.
Aptaujā piedalījās 356 tiesneši un tiesu darbinieki. Šogad visaktīvāk savu vērtējumu par administrācijas pakalpojumiem sniedza Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesas darbinieki.
Salīdzinot ar 2019. gadu, par 3% ir palielinājies to respondentu skaits, kas ir norādījuši, ka Tiesu administrācijas darbība nav mainījusies. Pāreja uz e-lietas procesu, kas notika 2021. gada 1. decembrī bija liels izaicinājums gan Tiesu administrācijas nodarbinātajiem, gan sistēmas lietotājiem, kas salīdzinot ar 2019. gadu nedaudz samazinājis vērtējumu par administrācijas darbību kopumā.
Augstu vērtējumu ieguva pašapkalpošanās vides nodrošinājums un sadarbība ar Tiesu administrācijas nodarbinātajiem un informācijas aprite, kā arī īpaši uzsvērta tiesu nodrošināšana ar portatīviem datoriem videokonferenču iekārtām.
Kā teicama novērtēta mācību nodrošināšana. Par visvērtīgākajām mācībām atzītas latviešu valodas mācības, civilprocesa aktuālie jautājumi un mācības par TIS darbības jaunajām funkcionalitātēm attiecībā uz e-lietas ieviešanu.
Tiesu administrācijai ir svarīgi saņemt priekšlikumus un kritiskās piezīmes, lai turpinātu uzlabot pakalpojumu kvalitāti un nodrošinātu pēc iespējas labākus darba apstākļu.