25. februārī, notika Tiesu administrācijas darbinieku kopsapulce, kurā tika apspriesti 2025. gada darba plāni un aktuālākie jautājumi. Tikšanās laikā vadība iepazīstināja ar stratēģiskajiem mērķiem, gaidāmajām izmaiņām un prioritātēm, lai nodrošinātu efektīvu un veiksmīgu darba gadu.
Sanāksmē tika prezentēti arī tiesnešu un tiesu darbinieku aptaujas rezultāti par Tiesu administrācijas sniegtajiem pakalpojumiem. Tiesu administrācija ik gadu organizē šo aptauju, lai noskaidrotu pakalpojumu kvalitāti, identificētu uzlabojumu iespējas un veicinātu tiesu sistēmas attīstību.
Aptaujā dalībniekiem bija jāatbild uz 56 jautājumiem par dažādiem ar pakalpojumiem saistītiem aspektiem, tostarp administrācijas darbinieku sasniedzamību, sniegto atbilžu savlaicīgumu, e-apmācību platformas lietojamību un Tiesu informatīvās sistēmas darbību. Šogad aptaujā piedalījās 286 respondenti, un kopējais Tiesu administrācijas darbības novērtējums skalā no viens līdz desmit bija 7,6 balles.
Komunikāciju ar administrācijas darbiniekiem un informācijas apriti pozitīvi novērtēja 61 % tiesu darbinieku, savukārt 22 % sniedza teicamu vērtējumu. Gandrīz 62 % respondentu atzina administrācijas spēju ātri reaģēt un savlaicīgi sniegt atbildes. E-apmācību platformas ērtumu labi novērtēja 50 % darbinieku, bet 11 % atzina to par teicamu. IT un komunikāciju pakalpojumu nodrošinājumu pozitīvi novērtēja 51 % respondentu, no kuriem 13 % sniedza teicamu vērtējumu. Savukārt tiesnešu un tiesu darbinieku atvaļinājumu pieteikumu apstrādi kā teicamu novērtēja 40 % respondentu.
Tiesu administrācijai ir svarīgs ikviens viedoklis un ieteikums, kas palīdz pilnveidot pakalpojumu kvalitāti. Pateicamies visiem, kas piedalījās aptaujā, un turpināsim darbu pie uzlabojumiem, lai vēl vairāk atbilstu tiesnešu un tiesu darbinieku vajadzībām!